Hizmetlerimiz ile ilgili Sıkça Sorulan Sorular ve yanıtlara buradan ulaşabilirsiniz.
Nasıl Abone Olabilirim?
Web sitemizden online başvuru yaparak abone olmak için ilk adımı atabilirsiniz. Dilerseniz hemen şimdi Buraya tıklayarak bir satış temsilcimizin sizi araması için talepte bulunabilirsiniz. Ardından sizin hiç bir işlem yapmanız gerekmiyor. Ekibimiz kurulum için adresinize gelecek ve sözleşmeleri imzalattıktan sonra modem kurulumunuzu gerçekleştirecek ve internetinizi kullanmaya başlayabileceksiniz.
Yeni bir modeme ihtiyacım olacak mı?
Mevcutta kullanmakta olduğunuz modem uyumlu ise ayrıca yeni bir modem almanıza gerek yoktur. Modeminiz yoksa bulunduğunuz bölgedeki altyapıya göre alacağınız hizmetle uyumlu ADSL veya VDSL modem temin etmeniz gerekmektedir. Fiber tarifelerimizde ise ekiplerimiz kurulum esnasında fiber uyumlu modemi sizlere aboneliğiniz süresince kullanmanız için tutanak ile teslim etmektedir. Aboneliğinizi herhangi bir nedenle sonlandırmanız durumunda modeminizi eksiksiz ve çalışır durumda Hipernet’e iade etmeniz gerekmektedir.
Hipernet İnternete abone olurken abonelik başvuru formu üzerinde Statik IP hizmeti istediğinize dair ilgili bölümü işaretleyebilirsiniz. Aboneliğiniz süresince statik IP hizmetine geçmek istediğinizde ise talebinizi 0224 234 2929 no’lu Hipernet Müşteri Hizmetlerini arayarak iletebilirsiniz. Aylık 70 TL (KDV dahil) statik IP hizmet bedeli Hipernet İnternet faturanıza düzenli olarak yansıtılacaktır.
Sabit telefona ihtiyacım var mı?
İster ADSL ister Fiber İster Kablosuz altyapıya sahip olun, Hipernet’te internet kullanmak için telefon hattına ihtiyacınız yoktur. Hipernet interneti telefonsuz özgürce kullanabilirsiniz.